مقاومت فلسطین با نیرو‌های اشغالگر در شرق رفح درگیر شد امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس دائمی و حل مساله در غزه فراهم است اینفوگرافی | مقایسه ۳ سال دولت رئیسی در مقابل ۸ سال دولت روحانی استقرار ۲۸ شعبه اخذ رای سیار در کلات | ۲۷ هزار نفر درکلات واجد شرایط رای دادن هستند وزیر امور خارجه کشورمان: خواسته ایران و مصر برقراری روابط دیپلماتیک است رئیس مجلس: سازمان هلال‌احمر خدمات بی‌نظیری در دوران جنگ ارائه کرد ده‌ها سرباز حین رزمایش ناتو در سوئد زخمی شدند وزارت خارجه روسیه: حمله اسرائیل به رفح منجر به فاجعه انسانی می‌شود هشدار پادشاه اردن برای عواقب کنترل اسرائیل بر گذرگاه رفح جزئیاتی تازه از پرونده رابرت مالی ستاد انتخابات کشور از پایان زمان تبلیغات در ساعت ۸ صبح فردا خبرداد مقام سازمان ملل: جنگ غزه در مقطع بحرانی و حساس قرار دارد آمریکا: اسرائیل در حمله اخیر خطوط قرمز را نقض نکرده است مصر: جامعه جهانی در جلوگیری از یورش اسرائیل به رفح ناکام ماند حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردن: حمله شهرک نشینان به کاروان کمک‌های غزه جنایت است مشاور اسماعیل هنیه: نتانیاهو برای آتش بس سنگ اندازی می‌کند حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیه: اسرائیل فورا از رفح عقب‌نشینی کند رسانه صهیونیستی: عملیات اسرائیل در رفح محدود است
سرخط خبرها

تیراندازی در آمریکا جان ۳ کودک را گرفت

  • کد خبر: ۱۶۹۵۶۹
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
تیراندازی در آمریکا جان ۳ کودک را گرفت
رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند سه کودک در ایالت اوهایو مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند پلیس بعد از دریافت گزارش‌هایی از این حادثه به یک منزل در منطقه «کلرمونت» ایالت اوهایو مراجعه کرده است. 

فاکس‌نیوز گفته این سه پسر بچه ۳، ۴ و ۷ سال سن داشته‌اند و با هم برادر بوده‌اند. مظنون دستگیر شده است. 

مطابق این گزارش نزدیک ساعت ۱۶:۱۵ به وقت محلی زنی بعد از تماس با پلیس اعلام کرد که کودکانش هدف گلوله قرار گرفته‌اند. 

سه دقیقه بعد فرد دیگری که تحت تأثیر حادثه قرار گرفته بود با پلیس تماس گرفت و گفت که دختربچه‌ای را دیده که حین دویدن در جاده فریاد می‌زده است که پدرش دارد «همه را می‌کشد.»

پلیس بعد از ورود به صحنه حادثه با مرد ۳۲ ساله‌ای به نام «چاد دورمن» مواجه شد که طبق اسناد ثبت‌شده مالک آن خانه است. 

پلیس همچنین سه کودک را داخل حیاط دید که بر اثر اصابت گلوله زخمی شده بودند. عوامل امداد اقدامات احیا را بر روی این کودکان انجام دادند که بی‌فایده بود و آن‌ها جانشان را در صحنه حادثه از دست دادند. 

دفتر کلانتری این منطقه هنوز اینکه دورمن با دیگر افراد دخیل در این حادثه ارتباطی دارد را تأیید نکرده است. مادر این کودکان زنی ۳۴ ساله است که هنگام ورود پلیس بیرون ساختمان بود و دستش بر اثر اصابت گلوله زخمی شده بود. 

پلیس دورمن را دستگیر کرده است و در حال انجام تحقیقات از او است. 

آزاد بودن خریدوفروش و حمل سلاح گرم در آمریکا هر هفته جان چند نفر را در این کشور می‌گیرد. آمار‌های خشونت با سلاح در آمریکا نشان می‌دهند نرخ وقوع تیراندازی‌های خشونت‌بار در این کشور از هر کشور دیگری در دنیا بیشتر است.

جدیدترین آمار‌ها نشان دادند، با آنکه آمریکا حدود پنج درصد از جمعیت دنیا را تشکیل می‌دهند نزدیک به ۳۱ درصد از عاملان کشتار‌های جمعی با سلاح در جهان به این کشور تعلق دارند.

جدیدترین آمار مرکز «بایگانی خشونت‌های مسلحانه» در آمریکا نشان داد، ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر از ابتدای سال ۲۰۲۳ تا ششم مه (۱۶ اردیبهشت) بر اثر خشونت مسلحانه در ایالات متحده جان خود را از دست داده‌اند. در بین این قربانیان، ۵۲۱ نوجوان و ۹۳ نفر کودک بوده‌اند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->